Please visit us at our brand new home!

















Tuesday, June 9

CASSIE TALKS ABOUT HER NUDE PHOTOS

SHE CAN'T TALK ABOUT IT ? ITS HER PHOTOS, SMH

9 comments:

Kay said...

its allll bullshittttttt; she did that shit herself idc what anyone says. like idk u can tell shes lying

Loniii Ann said...

lol @ kay
ewl @ this haircut, i can't even press play.

Elle said...

lol@lonii and word kay she's full of shit...it's being investigated my ass...how the hell can u tell who leaked it...if the case is that gmail fucked up then mayb it was leaked by a random person so how culd u know...cassie stop frontin!

Backyard betty said...

She's an ass...The end...Besides Rihanna's nudes are way better who gives a shit about Cassies 11yr old body

Menace457 said...

^ iDo !!! ...... Luv Ya Cassie But You've Gotta Come Better Than That....We Don't Believe You !

Fresh 5 said...

YOU NEED MORE PEOPLE...cassie your looking like a female ricky ross..just say you did it and chill..stupid..and she doesnt have a 11 yr old's body more like 14..lol

ELLE said...

lmao i love u guys...i wuld say at least 17yrs old...c'mon give the little tit girls a break

A-LI$T said...

i'd say 19 going on 20... helllloooo!!! -->>>>

Kay said...

woooord rihannas nudes were better ;x lmao

www.21-7Magazine.com We'll be back soon. Can't fucking wait :)

Dig it? Click it!