Please visit us at our brand new home!

















Friday, December 4

My day Friday

Happy Friday! It's the 1st weekend in December! How wonderful! Only 3 weeks left until 2010. Wow. Any who, today we want all of you readers (& bloggers too) to answer these fun, random survey questions in our comment box. So we all learn a little about each other.

We got these off of random surveys. Copy, paste, & be honest!

name?
birthplace?
live now?
Do you have any pets?
Do you want to get married?
Who did you hang out with last?
Who are you in love with?
Who did you last text?
What is your favorite holiday?
What is your favorite food?
What is your favorite non alcoholic drink?
What is favorite alcoholic drink?
What is your lucky number?
What is your worst fear?
What is your favorite store?
how many piercings:
how many tattoos:
have you been called a slut?:
what makes you smile?:
do you know how to swim:
have you ever had stitches?:
do you like to pursue or be pursued?:
are you a freak in the sheets?
if you house was on fire, what would be the first thing you would grab?:
do you think more about the past, present, or future?:
what's your favorite time of the day?
Would you marry outside of your race?
Who/What annoys you?
Do you like dirty talk?
Who was the last person you yelled/got angry at?
Have you ever been arrested?
Favorite Ice cream flavor?
Did you shower today?
If you could be on a reality show what would it be?
What time is it now?
What is your outfit today?
Do you have a crush on anyone?
Will you tell them?


7 comments:

Darline said...

name? Darline
birthplace? Philly
live now? LA
Do you have any pets? Pitbull
Do you want to get married? maybe
Who did you hang out with last? tim
Who are you in love with? no one
Who did you last text? my cousin
What is your favorite holiday? my birthday bitches
What is your favorite food? PIZZA
What is your favorite non alcoholic drink? rootbeer
What is favorite alcoholic drink? Mojito
What is your lucky number? 7, 23
What is your worst fear? failing
What is your favorite store? Chinese store
how many piercings:2
how many tattoos:5
have you been called a slut?: no
what makes you smile?: friends and family
do you know how to swim: yes
have you ever had stitches?:yes
do you like to pursue or be pursued?: not answering
are you a freak in the sheets? not answering
if you house was on fire, what would be the first thing you would grab?: the kiddies
do you think more about the past, present, or future? future
what's your favorite time of the day? Sleep time
Would you marry outside of your race? yes
Who/What annoys you? liars
Do you like dirty talk? lol
Who was the last person you yelled/got angry at? my aunt
Have you ever been arrested? yes
Favorite Ice cream flavor? cookies n cream
Did you shower today? yes
If you could be on a reality show what would it be? real world
What time is it now? 9:53 pm
What is your outfit today? jeans and tshirt
Do you have a crush on anyone? no
Will you tell them? no

Loniiii said...

name: Loniii Ann
birthplace Mass
live now Mass
Do you have any pets No
Do you want to get married: still thinking about it.
Who did you hang out with last? Kenlyne Justine and Kisha
Who are you in love with? secret
Who did you last text? Joslyn
What is your favorite holiday? Easter
What is your favorite food? Steak and rice
What is your favorite non alcoholic drink? Lemonade
What is favorite alcoholic drink? Shots of Patron
What is your lucky number? 3
What is your worst fear? death
What is your favorite store? UrbanOutfitter
how many piercings: 2
how many tattoos: 0
have you been called a slut?: No
what makes you smile?: funny people
do you know how to swim: nope
have you ever had stitches?: no
do you like to pursue or be pursued?: pursue
are you a freak in the sheets? no
if you house was on fire, what would be the first thing you would grab?: everything i owed lol
do you think more about the past, present, or future?: future
what's your favorite time of the day? 11am
Would you marry outside of your race? yes
Who/What annoys you? people who ask me a shit load of questions
Do you like dirty talk? yes
Who was the last person you yelled/got angry at? idk
Have you ever been arrested? no
Favorite Ice cream flavor? Vanilla
Did you shower today? yes
If you could be on a reality show what would it be?
What time is it now? 12:59
What is your outfit today? pants and a top and black boots and a purse
Do you have a crush on anyone? yes
Will you tell them? yes

Juskish said...

name? Kisha
birthplace? Trinidad
live now? New Hampshire...school
Do you have any pets? no
Do you want to get married? Yes
Who did you hang out with last? Phillip & Ryan
Who are you in love with? no one
Who did you last text? Marcela
What is your favorite holiday? Christmas
What is your favorite food? Curry Crab and dumplings
What is your favorite non alcoholic drink? Orange, Cranberry,Apple, Lemonade and Grapefruit juice mixed--BOMB!
What is favorite alcoholic drink? idk
What is your lucky number? 4201
What is your worst fear? being good enough
What is your favorite store? don't have one
how many piercings: 7
how many tattoos: 2
have you been called a slut?: no
what makes you smile?: chivalry
do you know how to swim: no
have you ever had stitches?: no
do you like to pursue or be pursued?: both
are you a freak in the sheets? idk what that means
if you house was on fire, what would be the first thing you would grab?:my MAC
do you think more about the past, present, or future?: future
what's your favorite time of the day? 11pm
Would you marry outside of your race? yes
Who/What annoys you? being single...sometimes
Do you like dirty talk? yes
Who was the last person you yelled/got angry at? Omar. I was venting though
Have you ever been arrested? hahaha yes
Favorite Ice cream flavor? cherry ice cream, but only from this chicken spot
Did you shower today? not yet
If you could be on a reality show what would it be? Project Runway
What time is it now? 11:03am
What is your outfit today? not sure yet.
Do you have a crush on anyone? yessssssssss goodness!
Will you tell them? he knows!

Elle said...

name? Leslieann/Elle/LA (I guess)/Les
birthplace? Brooklyn, NY
live now? Brooklyn, NY
Do you have any pets? live with 5, 2 are mine
Do you want to get married? yes
Who did you hang out with last? alist, rick, & roger right now
Who are you in love with? alist
Who did you last text? nicole, sis in law
What is your favorite holiday? christmas
What is your favorite food? fried pork chops with mashed potatoes and corn
What is your favorite non alcoholic drink? ice tea
What is favorite alcoholic drink? vodka & pineapple juice
What is your lucky number? 21
What is your worst fear? not making the best of my time here
What is your favorite store?
how many piercings:
how many tattoos:
have you been called a slut?:
what makes you smile?:
do you know how to swim:
have you ever had stitches?:
do you like to pursue or be pursued?: be pursued
are you a freak in the sheets? sometimes
if you house was on fire, what would be the first thing you would grab?: frm my room, valyntine & my laptop
do you think more about the past, present, or future?: future
what's your favorite time of the day? after my work day is over
Would you marry outside of your race? yea, i doubt I'll ever marry a puerto rican
Who/What annoys you? ignorant people
Do you like dirty talk? when do right
Who was the last person you yelled/got angry at? hmm. i think maybe rell. but nothing crazy
Have you ever been arrested? lol yea
Favorite Ice cream flavor? Reese's peanut butter cup! yum!
Did you shower today? lol no...i woke up late
If you could be on a reality show what would it be? real world/road rules challenge probably
What time is it now? 7:44pm
What is your outfit today? drk blue jeans, green & black lumberjack, grey old ass 4's
Do you have a crush on anyone? yea
Will you tell them? i only crush on celebrities cause they're not really reachable

ELLE said...

i missed a whole bloch of Qs lol

What is your favorite store? the salvation army i guess
how many piercings: 3
how many tattoos: 5
have you been called a slut?: playfully, but probably 4 real 2
what makes you smile?: genuine people
do you know how to swim: yes
have you ever had stitches?: no

A-LI$T said...

name? alysia

birthplace? san diego, cali

live now? brooklyn, ny

Do you have any pets? yes, pac-man a beautiful orange tabby

Do you want to get married? if i find the right one

Who did you hang out with last? Elle... but that doesn't count so...Phony PPL

Who are you in love with? My friends, family and pac-man

Who did you last text? Van

What is your favorite holiday? My birthday

What is your favorite food? Fetticini Alfredo wit chicken

What is your favorite non alcoholic drink? Water, or apple juice

What is favorite alcoholic drink? suttin lite, wine or vodka & juice

What is your lucky number? 7

What is your worst fear? nothing serious, fear is the mind killer

What is your favorite store? def a thrift store

how many piercings: 4 in ears

how many tattoos: 5

have you been called a slut?: duh

what makes you smile?: everything

do you know how to swim: yeah, ppl who cant swim are dummies

have you ever had stitches?: yeah, on my upper lip

do you like to pursue or be pursued?: umm... whatever needs to be done.. its life

are you a freak in the sheets? guess you'll have to find out

if you house was on fire, what would be the first thing you would grab?: FIRST my computer THEN my fone... then mad other shit... depending on how much time i got.. i would make more trips plz believe

do you think more about the past, present, or future?: here&now, everything is happening at once

what's your favorite time of the day? the early morning, 4, 5, 6am

Would you marry outside of your race? i am two races so either way im mixing... but that good..mixed races are beautiful

Who/What annoys you? ppl saying "aah" and really meaning it after they drink suttin

Do you like dirty talk? lol if a nigga do it right

Who was the last person you yelled/got angry at? Elle

Have you ever been arrested? Yeah, wen i was like 13 tho

Favorite Ice cream flavor? oreo or snickers

Did you shower today? i actually did

If you could be on a reality show what would it be? the Elle & A-list Show

What time is it now? 1:01am

What is your outfit today? a purple silk button up i got for $1.50 :) and these AMAZING Social Collision jeans, n the skippies

Do you have a crush on anyone? lmfao hell yeah

Will you tell them? this is an interesting end to the quiz ELLE. but i guess i will... but not directly ;)

ELLE said...

lmao

www.21-7Magazine.com We'll be back soon. Can't fucking wait :)

Dig it? Click it!